loading...
بروز دانلود|آموزشی،دانلود و تفریحی
admin بازدید : 465 پنجشنبه 1390/10/29 نظرات (0)

http://www.yasiupload.com/uploads/31_2011_13253442551.jpg

کاش دنیا یکبار هم که شده

بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد

این بردهای تکراری برایش؟!…

&&&&&

هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار

نترس

جریمه اش با من !

&&&&&

میشه پروانه بود و به هر گلی نشست

اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست

&&&&&

دلم باغی پر از ریحان و گل بود /به روی رود عشقت مثل پل بود

نگاهم کردی و ویران شد این دل /مگر چشم تو از قوم مغول بود؟

&&&&&

چندیست در نبودنت به ساعت شنی می نگرم…
.
.
یک صحرا گذشته است…

&&&&&

خوش به حال آنکه قلبش مال توست / حال و روزش هر نفس، احوال توست
خوش به حال آنکه چشمانش تویی / آرزوهایش همه آمال توست

&&&&&

دلت را خانه‌ی دریا نکردی / نگاهی بر من شیدا نکردی
درون چشم تو گم بودم، افسوس / گذشت عمر و مرا پیدا نکردی

&&&&&

واقعیت است جاذبه تو
از بس جذابی می خواهم تو را به نیوتن ثابت کنم . . . !

&&&&&

نگران نباش… امسال سرما نمیخورم …آخه کلاهی که تو سرم گذاشتی تا گردنم را گرفته!!

&&&&&

از انتهای خیالت تا هر کجا که بروی بهم میرسیم زمین بیهوده گرد نیست

&&&&&

*میدونی کی میفهمی دنیادوروزه؟وقتی هرکی روکه دوستش داری بهت بگه:تاآخردنیاباهاتم!.

&&&&&

هیچکس با من نیست !…مانده ام تا به چه اندیشه کنم…مانده ام در قفس تنهایی…در قفس میخوانم… چه غریبانه شبی ست… شب تنهایی من!…

&&&&&

یادت هست جناق میشکستیم میگفتیم:یادم تو را فراموش * ولی امروز تمام استخوان هایم شکسته باز هم تو را فراموش نکردم……………..همین

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 265
  • کل نظرات : 632
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 142
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 7,376
  • بازدید سال : 34,414
  • بازدید کلی : 1,007,436